14 ian. 2013

Sculuri in degrade :D

De ceva vreme intru aproape in fiecare zi , cateodata si de doua ori pe zi, la merceria de langa serviciu ... in speranta ca voi gasi degradeul la care tot visez , unul pe nuante de gri cu negru si alb :D ... si tot intrand eu asa m-am indragostit prima data de un degrade pe nuante de bleumarin din care mi-am propus sa-mi fac un fular lat care sa fie lung de vreo 2 metri si zis si facut, mi-am cumparat sculul si m-am apucat de lucru ... cand intr-o zi am intrat iar in vesnica mercerie cand l-am gasit pe el ...fix pe el :D ... un scul pe nuante de turcoaz ... cine ma cunoaste stie ca asta este culoarea mea preferata ... din pacate nu am avut bani atunci la mine sa il iau ... asa ca m-am intors a doua zi hotarata sa-l cumpar si sa ma apuc de lucru , ce anume sa fac din el nici eu nu eram hotarata :D la acel moment , daca vreau un scul daca vreau doua ... a doua zi m-am infiintat direct la magazin sa-mi iau doua sculuri turcoaz cand din nou surpriza ... ghici voi cine aparuse ... sculul pe nuante de gri-negru-alb ... evident nu am putut rezista tentatiei si mi-am luat si din alea doua sculuri :D. 

Cele trei si cu mine :D
Si cum era de asteptat am in lucru un fular lat pe nuante de bleumarin , un fular ingust pe nuante de turcoaz si din cel pe nunate de gri inca nu m-am apucat sa fac nimic :D 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu