29 dec. 2012

Tarta cu fructe


Al doilea sau mai corect a doua pe lista a fost o tarta cu fructe care pana la final s-au transformat in doua tarte cu fructe... mie imi plac la nebunie tartele cu fructe nu cred ca m-as putea satura vreodata sa mananc tarte ... asa ca m-am apucat sa caut pe net o reteta de tarta cu fructe ... si zis si facut m-am pus pe cautat si pe urma pe gatit :D

Ingrediente:
  • 4 oua
  • 4 linguri de faina ( eu le-am pus cu varf )
  • 3 linguri de zahar (tot cu varf)
  • 2 plicuri zahar vanilat
  • un varf de cutit de praf de copt
  • esenta de rom
  • esenta de lamaie
 Mod de preparare:
  • se separa galbenusurile de albusuri
  • albusurile se bat spuma cu zaharul vanilat si esenta de rom
  • galbenusurile se ameste cu zaharul si se bat pana la omogenizare
  • dupa ce albusurile si galbenusurile au fost batute bine :D se amesteca si se adauga esenta de lamaie si treptat faina(eu am adaugat o data doua linguri apoi celalalte doua linguri) si se amesteca pana la omogenizare
  • compozitia rezultata se toarna in forma de tarta care in prealabil a fost bine unsa cu unt si apoi tapetata cu faina ( eu de faina am uitat :D)
  • la reteta zice ca trebuie sa stea la cuptor circa 20-25 de minute ... eu am incalzit cuptorul inainte si am testat-o cu o scobitoare dupa vreo 20 de minute (cred :D) si daca am vazut ca nu ramane coca pe scobitoare am considerat ca e gata si am scos-o din cuptor
  • eu am facut tartele cu portocale si clementine 
  • pentru crema am folosit plicul de la doctor oetker cel pentru tarte si creme de prajituri

Din pacate la tarta nu am facut prea multe poze ... am poze doar la finalul productiei ... recunosc m-am luat cu treaba si am uitat sa-mi pun iubitul la treaba (adica la fotografiat :P)... drept urmare am sa postez doar cateva poze :( 


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu