15 dec. 2012

Pasiunea mea pentru gatit

         Intotdeauna mi-a placut sa mananc si sa fac de mancare , in mod special dulciuri ... cand eram mica mama ne facea , mie si fratelui meu, in fiecare week-end cate ceva dulce ba chec ba o prajitura ba niste fursecuri diverse ... pe masura ce tracea timpul asteptam sa ma fac mare sa fac si eu toate bunatatiile pe care le facea mama ... si de vreo 4 ani am inceput sa gatesc sa fac prajituri si tot felul de bunatati ... mai bune sau mai putin bune ... mai reusite sau nu prea.
         Motivul pentru care m-am decis sa  imi impartasec experientele culinare si ingredientele folosite in realizarea lor este increderea care mi-au dat-o anumite persoane care mi-au multumit de fiecare data dupa ce le-am spus o reteta sau le-am recomandat un ingredient anume ... si drept urmare mi-am zis  de ce sa nu scriu ... sunt parerile mele folositoare sau mai putin folositoare ... parerile sunt pur subiective si personale .
     
         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu