24 dec. 2013

Ultimele realizari ale anului 2013

Stiu ca nu am mai scris de foarte mult timp dar vreau sa stiti ca nu am stat degeaba. In ultimele doua trei luni m-am dedicat realizarii cutiilor cu tehnica servetelului si am facut bratari impletite cu diverse bile si alte accesorii. 
Si acum cateva poze pentru a va face o idee cat mai buna cu ce m-am ocupat si ce am realizat:

Micul atelier
Cutie de ceai cu 6 compartimente
Cutie de servetele
Cutie de ceai cu 4 compartimente
Suport de pahar
Cutie de ceai cu 4 compartimente
Gentuta
O farfuriuta





Si cateva bratari.
Ultima cutie realizata pe anul acesta, terminata chiar in aceasta dimineata

Sper ca va plac ;)
Fiind ultima postare din acest an va urez Sarbatori Fericite, La multi ani si un an nou cat mai bun si mai minunat. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu