1 iul. 2013

1 Iulie 2013

    Stiu ca nu am mai scris de foarte mult timp, scuze pot gasi o gramada dar consider ca nu isi au rostul. Drept urmare in cele ce urmeaza va voi prezenta ce am mai realizat eu de ma mica-marea mea disparitie pana in prezent.
1. De foarte mult timp imi tot doream sa incerc sa realizez si eu ceva, oricat de mic, prin tehnica servetelului. Pot spune ca pentru o prima incercare chiar mi-a iesit chiar bine.
2. Am realizat o geanta dintr-o pereche veche de blugi ( mai exact o salopeta de blugi), pe care am purtat-o doar o singura data :D
Spatele gentii
Partea din fata
 3. Ma incercat talentul si am facut un papion, din aceeasi pereche de blugi din care am facut si geanta :D

 4. Multe multe brose

5. Cercei: ultimele doua modele realizate

6. Lant cu medalion
7. Genti crosetate


 8. Un semn de carte

9. Prima mea brosa din fetru: o pisica turbata
10. Am realizat panouri de expunere a produselor: rezultatul final arata asa:


Sper ca va place ce am realizat in timpul disparitiei mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu